Filmy zdrada, palenie papierosa, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zdrada, palenie papierosa, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Grupa kobiet planuje zakłócić konkurs piękności Miss World w 1970 roku w Londynie.
Stig i Marta grają na skrzypcach w tej samej orkiestrze. On chce iść z nią do łóżka a ona chce czegoś więcej. Pomimo jego egoizmu w końcu mężczyzna zakochuje się. Rozmawiają o małżeństwie, kiedy okazuje się, że Marta jest w ciąży. On jest zły. Dziecko będzie kolidować z jego życiem osobistym i karierą. Kłócą się zawzięcie, ale i tak wszystko kończy się małżeństwem. Na początku są szczęśliwi, ale w końcu Stig bierze sobie kochankę, zimną dziewczynę, która wyszła za mąż za starca...
Dla nowego komisarza Saint-Malo, mordercą i gwałcicielem 10-letniej dziewczynki jest René (Jacques Gamblin), jej nauczyciel rysunku. Ten, przygnębiony i niepełnosprawny po ataku, stracił inspirację. Jego ekstrawertyczna żona Vivianne (Sandrine Bonnaire) zostaje chwilowo uwiedziona przez Desmota (Antoine de Caunes), przeciętnego, znanego intelektualistę z towarzystwa. Małżonkowie zapraszają Desmota na pijacką kolację. René odwozi Desmota do domu. Ten ostatni zostaje znaleziony martwy w skałach w pobliżu jego domu...


Kobieta w depresji po dwóch nieudanych małżeństwach, postanawia wrócić do rodzinnego miasta i znaleźć szczęście u boku jej byłego chłopaka. Niestety okrucieństwo i manipulacja jego matki są przeszkodą dla ich szczęścia. Aby zapobiec ich małżeństwu kobieta udaje atak serca, ale kończy się ta mistyfikacja prawdziwą jej śmiercią. Para pobiera się, ale szczęście męża zakłóca pamięć o śmierci matki. Samotna żona wtedy rozpoczyna romans z francuskim pisarzem. Gdy mąż znajduje ich w pokoju hotelowym...
Demirkubuz wciela się w rolę Ahmeta, filmowca ze Stambułu, który planuje przenieść na ekran własną interpretację "Zbrodni i kary" Dostojewskiego. Bohater filmu przeżywa podwójną niemoc: rozsypuje mu się nie tylko scenariusz filmu, ale i małżeństwo. Widzimy, że Ahmet wyraźnie prowokuje ten rozpad. W jego relacjach z kobietami czuć lęk i sztucznie wymuszony dystans. Brak zaangażowania w cokolwiek pozostaje w kontrze do żarliwych emocji, jakich dostarcza powieść rosyjskiego pisarza. Ahmet pragnie tchnąć więcej życia w powstający opornie film. Angażuje do roli Raskolnikowa młodego włamywacza, który pewnej nocy zakrada się do bloku, w jakim mieszka reżyser. Rozdźwięk pomiędzy życiem, a wydumanymi ambicjami jest głównym problemem bohatera, który w swoich filmach (ale również swoich przyjaźniach i miłościach) ucieka od siebie, forsując idealistyczne, nieprzystające do życia wyobrażenia.
Od dzieciństwa François (Jalil Lespert) poświęcił swoje życie drewnu. To z drzew lasów Jury, które zna lepiej niż ktokolwiek inny. Razem z żoną Noémie (Mélanie Doutey) prowadzi rodzinny tartak i oboje marzą o tym, by mieć dziecko. Lecz bez powodzenia. Teraz François spotkał Patricię (Louise Bourgoin), która właśnie przeprowadziła się w ten region. Rozpoczyna namiętny romans. Patricia bardzo szybko zachodzi w ciążę...
Tajne stowarzyszenie, organizacja przestępcza o nazwie "Wampiry" terroryzuje Paryż. Mnożą się porwania, rozboje i zabójstwa. Metody działania policji są przestarzałe. Dziennikarz Philippe Guerande (Édouard Mathé) pracuje w gazecie światowej i właśnie jego przełożeni wysłali do zbadania zbrodni.
Życie wielkiego miasta, kariery wielkich gangsterów, prohibicja i pokątny handel alkoholem. Oto tło dla wielkiego fresku Sergio Leone, filmu Dawno temu w Ameryce. Prawdziwa opowieść o dorastaniu i życiu wśród nowojorskiej mafii, pełna przemocy i brutalności, lecz niepozbawiona elementów radosnych czy wręcz komicznych. Historia wielkiej przyjaźni, wielkiej miłości i wielkiej zdrady.

Bezmiar

6,9
6,7
Rzym, lata 70. Rodzina Borghetti właśnie wprowadziła się do nowego mieszkania z widokiem na zachwycającą panoramę. Pozornie sielankowe życie Clary i jej męża podszyte jest powszednimi smutkami, poczuciem wyobcowania i samotności. Nie brakuje im pieniędzy, ale nie są już zakochani w sobie i nie potrafią się rozstać. Pełna młodzieńczej energii i figlarności Clara nie pasuje do świata sztywnych dorosłych, nudzi się w ich towarzystwie, zwykłe śniadanie zamienia w muzyczne show, a w czasie rodzinnych uroczystości woli spędzać czas z dzieciakami pod stołem. Najstarsza córka Adriana dostrzega opresyjność ojca, jego liczne zdrady oraz samotność, która ogarnia jej matkę. Dzieciom brakuje uwagi ojca, Clarze miłości i zrozumienia męża. Napięcie w relacjach rodziny sięga zenitu i prowadzi do krytycznego momentu, gdy Adriana, korzystając z tego, że nikt w sąsiedztwie jej nie zna, zaczyna udawać przed innymi dziećmi, że jest chłopcem.

Bliżej

7,1
Czworo dorosłych ludzi wpada w pułapkę własnych uczuć i tłumionych dotąd namiętności. Zmieniają się między sobą partnerami i poprzez to oszukują samych siebie. Film stara się odpowiedź na pytanie, jak poważne skutkach może być takie eksperymentowanie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…